Kunder raser over koncernen Biva

biva

Møbelkoncernen Biva er havnet i en sand klagestorm på nettet, efter at kunderne oplever lange leveringstiderne på deres indkøbte møbler, som de for længst har betalt for.

Salgsdirektør Rune Furbo har en forholdsvis enkel forklaring på problemet, som skyldes deres seneste skifte af fragtselskab i slutningen af 2016, der har givet en del problemer med fragttiderne selvom disse skulle blive bedre og mere præcise med den nye aftale.

Vi har dog måttet konstatere, at opstarten af det nye samarbejde har medført en del uforudsete hændelser. Som følge heraf har vi over en kortere periode ikke været i stand til at yde optimal kundeservice i forbindelse med levering og fragt, udtaler Furbo i en kommentar på Trustpilot.

Biva kunne ikke køre forretningen med overskud i 2013, og valgte derfor at melde sig selv konkurs. Rettighederne til møbelkoncernen blev efterfølgende købt af de to tidligere butikschefer Jesper Jørgensen og Rune Furbo, som relancerede møbelkoncernen med fokus på nethandel og kun have et fåtal fysiske butikker.

Makkerparret har ambitioner om at relanceringen af Biva, skal i løbet af de næste par år blive nordens største webshop med møbler. Problemerne med de lange fragttider skal dog først løses.

Den ustabile situation har også sat vores medarbejdere i kundeservice under et voldsomt pres, hvorfor ventetiden i den seneste tid desværre har været væsentligt længere end normalt. Det er selvfølgelig slet ikke godt nok, men vi arbejder på højtryk, og langt de fleste sager er heldigvis løst nu, udtaler Rune.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *